Kategórie
 
 
 
 
 

Ako nakupovat

Obsah:

1. OBJEDNÁVKA
2. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
3. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY – VRÁTENIE TOVARU
4. DODACIE PODMIENKY
5. ZÁRUKA A SERVIS
6. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

 

1. OBJEDNÁVKA

Na základe objednávky kupujúceho sa uzatvára kúpna zmluva. Každá objednávka musí obsahovať: meno kupujúceho, kontaktnú osobu, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne a faxové číslo, IČO, DIČ, IČ DPH, objednávacie číslo tovaru, presný popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, spôsob úhrady a spôsob prevzatia tovaru.

Vystavením objednávky sa kupujúci zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť kúpnu cenu podľa cenových a iných podmienok potvrdených predávajúcim. Predávajúci potvrdí objednávku telefonicky alebo písomnou formou (faxom, e-mailom alebo poštou) s uvedením dostupnosti a presnej špecifikácie tovaru a dodacích podmienok. Potvrdením objednávky dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy.
Kupujúci má možnosť skontrolovať stav objednávky v on-line režime preklikom z obdržaného potvrdenia objednávky. Objednávky sú archivované u predávajúceho s dostupnosťou pre kupujúceho. Ak nie je predávajúci schopný vybaviť objednávku okamžite, upozorní kupujúceho na túto skutočnosť a dohodne sa ďalší postup.

 

2. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

A. Kupujúci má právo objednávku zrušiť pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení môže zrušiť objednávku len z dôvodu, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky.
V opačnom prípade má predávajúci právo náhrady vzniknutej škody a to hlavne v prípade, že predávajúci nakúpil tovar na objednávku kupujúceho a týmto vznikli preukázateľne vynaložené náklady.

B. Predávajúci má právo zrušiť objednávku z nasledujúcich dôvodov:

a) tovar je vypredaný, nevyrába sa alebo sa výrazným spôsobom zmenili vlastnosti alebo cena tovaru (predávajúci však kontaktuje kupujúceho, na vzniknutú situáciu ho upozorní a navrhne ďalší postup)

b) doručenú objednávku nie je možné potvrdiť (chybne uvedené údaje)

c) v prípade, že kupujúci neakceptuje potvrdenie objednávky zo strany predávajúceho

 

3. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY – VRÁTENIE TOVARU (zásielkový obchod)

V zmysle zákona č. 102/2014 Zbierky zákonov §7 má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak kupujúci chce od zmluvy odstúpiť, musí o tom písomne informovať predávajúceho zaslaním vyplneného formulára Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Formulár je možné poslať poštou, resp. môže byť doručený aj elektronicky.

 

V stanovenom termíne je kupujúci oprávnený vrátiť tovar:

  • v primeranom obale v kompletnom stave (vrátane príslušenstva)
  • nepoškodený
  • musí obsahovať všetky pôvodne priložené manuály a záručný list
  • musí byť opatrený dokladom o zakúpení tovaru

Kupujúci bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty

Predávajúci doporučuje kupujúcemu poistiť vrátenú zásielku, nakoľko pri prípadnej strate balíka za stratu predávajúci neručí.
Balík je potrebné zaslať na adresu predávajúceho:

eurOKontakt s.r.o.
Sládkovičova 9
974 05 Banská Bystrica
telef. kontakt: 048/ 471 05 01

Zároveň je potrebné uviesť číslo účtu, na ktorý majú byť vrátené peniaze. Peniaze budú vrátené do 14 dní od doručenia bez závady vráteného tovaru.

Za doručenie sa nepovažuje dobierka.

Predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy, vrátane nákladov na prepravu.

V prípade, ak je tovar nakupovaný v súvislosti s podnikateľskou činnosťou (o čom rozhoduje uvedenie IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie nevzniká, nakoľko Obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.

 

4. DODACIE PODMIENKY

Objednávky sa vybavujú okamžite v prípade, že je tovar na sklade. Predávajúci realizuje objednávky postupne, tak ako prichádzajú na vybavenie.

V zmysle dodacích podmienok predávajúci uvádza orientačný termín dodávky pre tovar, ktorý nie je momentálne dostupný. Takýto tovar je kupujúcemu dodaný následne po jeho prijatí na sklad predávajúceho.

Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k tovaru až uhradením plnej ceny na účet predávajúceho.

Nebezpečenstvo škody na výrobkoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia tovaru kupujúcim alebo ním poverenou osobou

Objednaný a záväzne potvrdený tovar bude kupujúcemu doručený podľa dohodnutých podmienok v záväznom potvrdení. Tovar môže byť dodaný osobne – povereným pracovníkom predávajúceho, vyzdvihnutím tovaru kupujúcim v prevádzke predávajúceho alebo verejným prepravcom (pošta, kuriérna služba). Tovar sa považuje za doručený odovzdaním kupujúcemu alebo verejnému prepravcovi. Pokiaľ tovar nie je doručený v poriadku, napr. poškodený obal, je nutné uvedenú skutočnosť ihneď reklamovať u príslušného prepravcu alebo doručovateľa. Pri objednávke nad 90 € bez DPH je doprava pre odberateľa bezplatná v rámci Slovenskej republiky. Pri zasielaní tovaru do zahraničia bude preprava účtovaná v zmysle taríf prepravcu.

Spôsob dopravy zvoľte vo formulári pri odoslaní objednávky.

 

5. ZÁRUKA A SERVIS

Záručná doba v zmysle zákona je stanovená na 24 mesiacov.

Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený spolu s dokladom o zakúpení.

Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná a rieši sa v prvom rade výmenou produktu.

Predávajúci nebude akceptovať reklamáciu tovaru po uplynutí jeho záručnej doby.

Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou udalosťou a nesprávnym narábaním s výrobkom.

 

6. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Predávajúci sa zaväzuje, že údaje, ktoré mu kupujúci poskytne, slúžia výlučne pre potreby predávajúceho a súvisia len s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Tieto údaje predávajúci nebude ďalej poskytovať tretím osobám ani nebudú iným spôsobom komerčne využívané.

Registráciou vyjadruje kupujúci súhlas s použitím svojich údajov pre potreby realizácie uvedených služieb. Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky ochrany dát v prípade napadnutia poskytovateľa internetových služieb neznámym páchateľom.

Pri registrácií má kupujúci možnosť zvoliť si zasielanie informácií o nových produktoch alebo iných marketingových informácií, resp. akcií predávajúceho.

 

7. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

    Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na objednavky@bankova-technika.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi plne súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia danej zmluvy, nezodpovedá predávajúci kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia